mandag 18. februar 2013

I did it!





Nå kan jeg stryke en ting på Bucketlisten min. Jeg har nemlig fått min første tatovering.
Ønsket var en stjerne i nakken for hver av barna mine (godt vi bare har to....).
Jeg tok omsider mot til meg og bestilte time.



Storgata en tidlig lørdag morgen er ganske folketomt, 
for å si det sånn, og bakgården hvor studioet lå var ikke akkurat innbydende. 
Men - jeg hadde bestemt meg.





Valget falt på Tro, håp og kjærlighet i Storgata 9 i Oslo.


Må si det var en spesiell opplevelse bare å gå opp trappa og inn her. 
Men, når man blir møtt av en så hyggelig fyr som Tom Erik, følte jeg meg i trygge hender.


Venter i spenning.


....og her er Tom Erik. Utrolig flink og hyggelig fyr.
Jeg gikk storfornøyd ut av døren med min aller første (og mest sannsylig eneste) tattis.


Et par uker med grønnsåpe og salve, så blir nok dette bra, tenker jeg.

Yeah....I´did it!

Ha en fab mandag, folkens!

K.




2 kommentarer:

  1. Den var suuuperfin Unni! Kram från Sandra

    SvarSlett
  2. Jeg tar av meg hatten for deg, altså!! Tøffeste venninna jeg har :)
    Klem fra 6th Ave.

    SvarSlett