mandag 10. september 2012

Markedsdag




Lørdag var en fantastisk dag for en bytur i Oslo. Det var lenge siden jeg hadde vært på Vestkanttorget, en markedsplass på Majorstua/Frogner i Oslo som har marked hver lørdag.
Her er det mulig å gjøre noen kupp. Alt fra møbler, smykker, klær og kjøkkenutstyr tilbys.



Denne vesken var helt ny og jeg fikk prutet den ned til 250,-. Ikke dårlig for en sort skinnveske.


Hjemmelaget tyttebærsyltetøy kunne også kjøpes til 70,- per glass.

Gjør du som meg, pusser opp gamle møbler, er det også mulig å få tak i det her.


Dette søte anhenget i sølv, med min favoritttekst, kjøpte jeg av en Amerikansk dame som laget smykkene sine selv.

Eller skal det være litt gammeldags dekketøy med stråmønster?

Er du i Oslo en fin lørdag, vil jeg absolutt anbefale en tur til Vestkanttorget.


KilliVanilli
www.killivanilli.no
www.killivanilli.blogg.no
Følg meg på Instagram: @vanillikilli

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar